ثبت درخواست انجام آزمون مراجعه حضوری: مراجعه حضوری و تحویل نمونه ها به واحد پذیرش مرکز خدمات آزمایشگاهی (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 15 بجز ایام تعطیل). آدرس در قسمت تماس با ما ذکر شده است. ارسال پستی: برای ثبت درخواست به صورت غیر حضوری، قبل از ارسال نمونه، در سامانه آزمایشگاه جامع ثبت نام کرده و درخواست انجام آزمون را از طریق کاتاربل ارسال نمایید و در قسمت توضیحات ثبت درخواست انجام آنالیز توضیحات مربوط به ارسال نمونه را ذکر نمایید. نکات مهم: شخصیت متقاضی بنا به درخواست او به صورت شخص حقیقی یا حقوقی تعریف میشود. برای تعریف شخص حقیقی، کد ملی، شماره تماس، ایمیل و آدرس پستی شخص الزامی است. برای همکاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ایجاد کاتابل با نام و کد ملی استاد راهنما به دلیل صدور فاکتور بسیار حائز اهمیت میباشد. برای تعریف شخص حقوقی، شناسه ملی، کد اقتصادی، شماره تماس، ایمیل و آدرس پستی الزامی است. (این موضوع در صدور فاکتور بسیار حائز اهمیت است و تغییر اطلاعات گیرنده فاکتور نیازمند سیر مراحل پیچیده اداری میباشد). نمونه دریافتی به مدت دو ماه نگهدار میشود و بعد از آن معدوم میشوند. متقاض باید هر گونه خاصیت نمونههای خود را اعم از سمیت، خورندگی، محرک دستگاه تنفسی، کاهش سطح هوشیاری، پرتوزایی، قابلیت اشتعال و فراریت را اعلام کند و مسئولیت کلیه عواقب ناشی از عدم اظهار خطرات نمونه مذکور بر عهده متقاضی است. پرداخت هزینه آزمون از طریق درگاه اینترنتی سامانه آزمایشگاه جامع از طریق دستگاه کارتخوان آزمایشگاه مرکزی دانشکده داروسازی نکته مهم: تمام همکاران، دانشجویان و اعضاء هیئت علمی برای تجهیزات دانشکده ها در کلیه آزمون های مربوط به آن تجهیزات از 50% تخفیف و برای سایر همکاران دانشگاه علوم پزشکی از 25% تخفیف برخوردارند. تمام همکاران، دانشجویان و اعضاء هیئت علمی برای تجهیزات آزمایشگاه جامع تحقیقاتی برای همکاران دانشگاه علوم پزشکی با 50% تخفیف اخذ میگردد . دریافت نتایج آزمون نتایج آزمون ها با توجه به بازده زمانی اعلام شده برای هر آزمون از طریق ایمیل ارسال میگردد یا در صورت مراجعه، حضوری به متقاضی تحویل داده میشود. نکته مهم در صورت تاخیر برای اطلاع نتایج آزمون با آزمایشگاه مربوطه تماس بگیرید.