سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی با پیشنهاد و مرکزیت دانشکده داروسازی و پشتیبانی معاونت تحقیقات و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هدف افزایش بهرهوری، یکپارچه سازی و سهولت بیشتر در ارائه خدمات پژوهشی به متقاضیان (اساتید، دانشجویان و پژوهشگران) طراحی و اجرا گردیده است. به کمک این سامانه میتوانید خدمات یا تجهیزات مورد نظر خود را در همه دانشکدهها و مراکز تحقیقاتی عضو سامانه جستجو نمایید.
این مجموعه با بهره گیری از مجموعه نرم افزارهای مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی (LIMS) راهکاری مناسب برای ساماندهی و مدیریت گردش اطلاعات در آزمایشگاه فراهم آورده است. در قسمت مدیریت فرآیندهای آزمایشگاهی مانند فرآیند انجام آزمون (ثبت درخواست انجام آزمون، امکان سنجی، تخصیص آزمون به اپراتور ، ثبت نتایج آزمون و اطلاع رسانی به مشتری)، فرآیندهای مدیریت کیفیت، فرآیند انبارش نمونهها و مواد آزمایشگاهی و نیز کلیه فرآیندهای پشتیبانی و نگهداری و تعمیرات به طور کامل به صورت اتوماسیون و توسط نرم افزار انجام میپذیرد.
دیگر نیازی به مراجه حضوری متقاضی نبوده و کلیه امور مدیریت ارتباط با مشتری (Lablede) اعم از :
- معرفی آزمایشگاه و اطلاع رسانی خدمات، استانداردها، دستگاهها ی عمده و سایر اطلاعات مربوط به آزمایشگاه
- ثبت درخواست انجام آزمون توسط مشتری
- درخواست کدرهگیری
- دریافت گزارشهای مربوط به درخواستها و نتایج آزمون به صورت آنلاین
- دریافت فاکتور و پیش فاکتورهای هر درخواست به صورت آنلاین
- دریافت گزارشهای مربوط به درخواستها و نتایج آزمون به صورت آنلاین
- ارزیابی عملکرد آزمایشگاهی و زیر مجموعههاارزیابی رضایت مشتری
به صورت آنلاین و از طریق اینترنت و حساب کاربری ایجاد شده برای متقاضی صورت گرفته و جز در مواردی که شخص متقاضی مایل به حضور در محل آزمایشگاه و انجام آزمون تعاملی باشد هیچگونه نیازی به مراجعه حضوری نمیباشد.
همچنین در این سیستم پذیرش متقاضی می تواند به صورت آنلاین با کلیه مسئولین اجرایی آزمون مورد درخواست خود مکاتبه نماید.